Birsta

Snart bär det av till Birsta,
frågade pappa om han kunde följa med och köpa nya vindrutetorkare
för dom som är nu suger verkligen, dom tar inte ett skit!
Efter det ska jag lura med han till Ikea, hahhah :D
Hade tänkt köpa nå nya lampor till kök/matrum, dessutom gardiner och nånting att ställa i fönstren.
Blommor funkar INTE, dom dör bara... så jag får se vad jag hittar på för skoj.
Om jag lyckas få med han på Ikea vill säga =)

Egentligen har jag ingen större lust att vistas bland folk,
jag känner mig som den fetaste och smutsigaste människan på jorden,
smutset kräket har lämnat på min kropp, i min själ lyser igenom.
Jag tycker att det syns. Och jag känner mig äcklig och äcklad!

Men med lite shopping kommer det nog kännas liiiite bättre, förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0