Birsta

Rätta mig om jag har fel, Carolina!
Men om jag inte minns helt fel så fyller Micke år i morgon,
så då tänkte jag ta med trollet och åka till Birsta och se om vi hittar nån spännande present.
Kanske ska till Willys och köpa hårfärg också, när jag ändå är där ute..
Det borde väl vara öppet fast det är röd dag, birsta har väl alltid öppet?
Treeevligt då har jag nåt att göra i nån timme iaf, egentligen har jag ingen större lust att vistas bland folk.
Känner mig så otroligt fet och äcklig.. men men, jag kan inte bara sitta här,
då kommer jag nog dö eller nåt.

Sen får jag se om vi åker till mamma ett tag..
Men det är så mycket mat där hela tiden,
antingen så pratas det om mat eller så äts det.
Det är inget jag klarar av just nu..

Hoppas bara på att bilen startar och går.
Skulle sätta i mv sladden i morse, men det hade kommit snö och is
i själva uttaget på bilen. och jag hade ingen lust att pilla med det när
det är -20 ute.


Kommentarer
Postat av: Carro

yes det är imorron huliganen fyller år :D

2010-01-06 @ 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0