Ett gott skratt förlänger ....

Jag kan verkligen inte slita mig från felsms.com
Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag!

Till: Kvinnliga Chef
Sms: Jobbigt med feber. Tror jag kommer dö. Värst är att varma pungen är längre än dicken. :) Kommer vara hemma i morgon me.
Svar:  Okej då vet jag det. Krya på dig.

Förklaring: Skulle skicka till min arbetskamrat som är även en gammal och nära vän men skickade om min långa pung till chefen. Jag var millimeter från att säga upp mig via sms.

-

Till: Farmor
Sms: Supa hos dig på Valborg ?
Svar: Jag förstår inte

Förklaring: Pappa ringde 10 minuter efter mitt sms till farmor. Sen så åkte hela familjen ut till sommarstugan och firade Valborg där. Även jag :( Det var menat att hamna i min kompis inkorg

-

Till: Svärmor
Sms: Såg dig idag och vågade inte riktigt gå fram, ska vi göra någonting åt det här?
Svar: Vågade du inte, vad är det som har hänt?

Förklaring: Hade kommit i konflikt med en gammal klasskompis som betyder väldigt mycket och ville göra något åt saken så vi kunde få upp kontakten men skickade till svärmor. Inte direkt pinsamt blev det men en undrande svärmor :/

-


Jag kommer nog aldrig sluta avguda Carolina som gav mig den här sidan! :D

Kommentarer
Postat av: Matildas fikarum

Stackars farmor, ha h aha! Ja, man får se upp innan man trycker på send.

2010-01-19 @ 10:27:49
URL: http://matildasfikarum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0