Fredag

Min Fredag! =)




Nu: Soffläge!


Kommentarer
Postat av: Mamma mia

Synd att jag jobbar hela helgen.



Puss och kram vi syns på stan!!

2010-01-29 @ 19:39:14
Postat av: madde

jasså:) Vad bra!! för jag vill INTE ha nått jag blir seg på dagen efter! Av theralen sitter man som i en bubbla flera timmar dagen efter! Det går inte när man har en 7mån att ta hand om!:D



Ja! jag ska prata om ångestdämpande,sen nått mot sömn! Jag är så dålig på att prata och säga som det är! så jag tar med en vän som stöd! så får även hon berätta från sin sida hur/Vad hon vet hur jag mår osv..:=) MEN JA! ring dit! Dom är tvungen å hjälpa dig påå ett eller annat sätt..det har tagit mig LÄNGE att ens ta steget att ringa! vet inte varför..men de ska bli skönt att få hjälp nu! och som sagt jag går inte därifrån om jag inte får nån medecin! då får dom släpa ut mig!!

haha!

och antideppresiva är INGET för mig! Så det kan dom glömma!!!:D

men ja ta steget å ring dit å boka tid,du förlorar inget på det!:)

2010-01-29 @ 19:51:18
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Mamma mia

Hej tjejen min!!Jag tror och hoppas att du har haft en lugn och skön Fredag.Själv så har jag jobbat hela natten lång så nu säger jag so long. vänta vänta, vill sända dig en stor famn euforisk och lycklig energi till dig tjejen, från din vackra mor:)

Äsch, nu är det lika bra att jag går till sängs och sluter mina vackra.....

2010-01-30 @ 08:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0