Frukost

Trött trött trött...
Tog en red bull till frukost, blir en till nu
och multivitamin plus en kopp cappuccino.
Sen kan man bli människa =)
Och givetvist en cigg på det..

förövrigt så visade vågen 59 igen,
happy! Med tanke på att jag gick väl upp en massa kilo runt jul.
Så nu är det 4 kilo kvar, sen är jag nöjd, tror jag..

Idag får vi se vad dagen har att bjuda på,
lika kallt som igår.. usch o fy!
Mamma har tjatat i flera dagar om att vi ska komma dit,
men jag vet hur det kommer bli.. en massa små ätande och alldeles för mycket mat,
vilket kommer ge mig en super ångest.
Plus att när det är som det är nu, så klarar jag inte av att vara så långt bort hemifrån.
Det känns som att jag har ingen kontroll då, inte för att jag har nån kontroll just nu..
men det känns som så bara...

Jag måste iaf gör nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0