Galen

Jag blir galen på det här med badrummet!
Jag fattar inget av vad dom surrar om, det här kommer aldrig bli klart!
Nu är rivningskillen klar, även fast det är en hel vägg som borde tas bort.
Hörde även när han och hyresvärden pratade, om det visar sig att det är hussvamp
så måste man ta bort 1-1½ meter av det friska träet, vilket innebär att det kommer bli en del av köket.
Men en sån tur har jag väl inte så att jag får ett nytt kök.

Så tydligen kommer det komma nån från Munthers som ska kolla på badrummet,
men när visste ju givetvist inte han. Googlade vad dom gör,
dom torkar tydligen. Jag undrar hur mycket folk det krävs för att göra om ett badrum.
Nu har Radiator (rörmockare), anticimex och Skanska (rivningskillen) varit här,
sen kommer Munthers som ska torka. Och ska det bli nåt badrum så måste ju nån kaklare (?) komma.
Dessutom vet inte jag, men det behövs ju nya väggar och golv. så kanske en snickare också?
Kanske elektriker också? vad vet jag.. Nån mer som vill komma? Det verkar vara öppet hus, eller öppet badrum, här!
Fast iofs så är jag glad över att det går via försäkringsbolaget,
för då vet man att det blir riktigt gjort!

Jag blir inte klok på det här!
Och jag får inte veta nåt, och ingen verkar veta nåt exakt heller!
Som förut när dom pratade om svampen, då pratar dom över mig!
Hallååå! Det är jag som bor här!

Blir badrummet klart innan Juni så blir jag glad!  

Kommentarer
Postat av: Britta

Cicci,du är för liten.....ett tips,baka en kaka till dom så börjar dom prata med dig....karlarna är bara såna haha

2010-01-13 @ 17:19:51
Postat av: Cicci

Hahaha, ska JAG baka? nää.. det finns att köpa färdigt =) Dessutom tänker jag ALDRIG mer bjuda en hantverkare som är här på fika igen.. det är väl allmänt känt vad som hände med målaren, när jag gjorde det!

2010-01-13 @ 17:23:50
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0