Knarkare

När jag slog upp ögonen i morse, kände jag att det här kommer bli en bra dag!
Och det har den varit, den bästa på länge!
Har känt mig så himla glad, och det va ett tag sen.
Åt tom lite mat hos mamma idag,
utan att känna att jag ville ta livet av mig för att jag känner hur fettet frodas
och valkarna tar över mig!
Så himla skönt, jag kan nog räkna gångerna jag har ätit sen nyår på en hand.
Och då har det varit ångest och irritation utan dess like!
Dock så har jag varit trött som bara den idag, men jag är van nu.
Och förkyld, rösten börjar försvinna. men vad gör det om 100 år?

Jag knarkar Fisherman's friend salmiak!
Mamma va så snäll, så hon köpte sockerfritt,
man blir fet av socker!

Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa,
"Mamma sa att jag var sjuk"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0