Magknip

Igår åkte jag till pappa o Monica vid 14-15 tiden tror jag,
skulle egentligen bara dit och låna några filmer som jag kunde se.
Men jag blev kvar till 23- tiden.. Åt och floska också,
och vilken jääävla magknip jag har idag! Jag tror jag kommer dö!
Eftersom jag har blivit besatt av vågen, så vill jag ställa mig på den,
men jag vägrar! en massa flosk igår + att jag sväller så in i helskotta när jag har "tjejveckan".
Så jag behåller synen av att vågen visar 56,5 =)

Kräket hör av sig och springer här titt som tätt,
och ber om ursäkt och kommer med miljoner kärleksförklaringar osv osv..
Jag skulle nog kunna slå en hammare i huvudet på han eller nåt.
Dessutom erbjöd han sig att fixa färg till mitt kök,
men inte fan vill jag ha nåt av kräket.. men nu så här i efterhand,
varför inte? Haha...

Har iaf sovit två nätter på Zopiklon, det är inget för mig.
Visst man somnar snabbt, sover hårt, drömmer inget (vad jag kommer ihåg iaf)
Men, dagen efter tar det minst 3 timmar innan jag kommer igång,
torr i munnen och en fruktansvärt bitter smak i munnen, ont i huvudet
och såå seeeeeg..
Men i morgon ska jag ringa vc och höra om jag kan få Propavan,
kanske ska höra mig för om en kurator/psykolog också...

Idag kommer mitt älskade hjärte troll heeeeem!
Som jag har längtat efter henne!


Kommentarer
Postat av: Mamma mia

Synd att du och trollet inte kunde komma i kväll!

Men eftersom det är en bra dag i dag så får jag väl frossa i mitt eget sällskap:)och med det som lämnar jag kloka ord efter mig, skall försöka att komma ihåg bara: jooo nu tror jag att det kom på plats. okey håll i dig för nu kommer det.



Inget annat förhållande på denna jord kommer någonsin att erbjuda så mycket trygghet, tröst och sinnesfrid som ditt förhållande till dig själv. Lär dig älska ditt eget sällskap och andra kommer att göra det också. För ingen säger ju nej till att ha trevligt.



Puss och kram vi syns på stan!



2010-01-31 @ 17:39:04
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska överväga att ta antidepressiva. Saknar man seratonin i hjärnan så mår man inte bra, och det ända som hjälper är att ta medicin.

2010-01-31 @ 18:29:28
Postat av: Mamma mia som säger Nej tack till "Lyckopiller"

Till dig som skrev!

"Saknar man serotonin i hjärnan så mår man inte bra, och det ända som hjälper är att ta medicin".



Helt FEL, ang det du skrev om att det ända som hjälper är medicin. Man vet inte om det är en lägre serotoninhalt som gör oss deprimerade eller om det är depressionen som ger en lägre serotoninhalt. Det jag vet i alla fall, är att man kan skaffa kunskap om hur man producera serotonin själv. För att minska depressioner så är bra mat och promenader ute i dagsljuset oerhört viktigt. Och kosten har en enorm betydelse för hur hjärnan och kroppen mår. Har man en dålig relation till mat så mår givetvis inte hjärnan och kroppen bra. Det finns forskning på att en halvtimmes promenad ger lika mycket serotonin som en tablett. Och sen så hoppas jag verkligen att dom flesta människor känner till att solen hjälper oss tillverka serotonin, Så att våran unika hjärnan blir glad. Jag skulle kunna skriva flera sidor om våra viktigaste signalsubstanser Serotonin, dopamin och noradrenalin men det får bli en annan gång:) Jaaaa Cecilia jag vet att jag är tjatig om detta.....



Puss och kram vi syns på stan!!

2010-02-01 @ 09:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0