Min Älskling!

Nu har jag precis nattat min lilla älskling!
Gud så skönt det va att få hemma henne, som jag har saknat
det lilla trollet! Dock så blev hon jätte ledsen när hon skulle lämna pappa sin,
men det gick över rätt så fort. Måste vara jobbigt det där för lill gumman min!

Jag är så dödligt trött, har varit det hela dagen idag! 
Nu ska jag slänga mig omkull på soffan
och se på "Fear and loathing in Las vegas" som pappa va så snäll och fixade till mig igår.
Den filmen är så hysteriskt rolig, så jag skulle kunna kissa på mig.
Vet dock inte hur det kommer gå att se den,
eftersom det vart min och kräkets film. Vi såg den säkert 197 ggr.

Men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0