Snö


Nu ska jag bädda ner Tindra i vagnen,
i med iPoden i mina öron
och haltandes försöka ta mig fram i snöovädret till affären.

Har för ont för att kunna köra bil,
känns dumt att krocka för att jag har för ont för att bromsa.
Så det får bli mini steg, så min jag-har-bajs-i-byxan-stil inte visar sig så himla mycket :p

Om ingen har hört ifrån mig tills ikväll,
så kan väl nån gå ut och leta.
Då har jag nog ramlat igen och ligger förmodligen kvar och gråter.


Haha, vilket tjat det är på mig om hur ont jag har.
Men det får ni stå ut med,
för jag har så förbannat ont så det går inte att beskriva.
Jag som sällan klagar över smärta...







Kommentarer
Postat av: Anonym

Värsta "Halta Lotta", ta det lugnt ute på vägarna..

2010-01-04 @ 14:36:04
Postat av: dotta

Du kan väl prova med en elastisk binda som du gjorde när du var liten, eller ett Bamse-plåster så blir du nog bra.

2010-01-04 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0