Trollet

Usch nu har Tindra åkt, gud så tråkigt!
Och vilken ångest över att vara själv,
och jag tänker inte ge mig ut med bilen i detta skit väder!
Så nu är jag ensam med mina tankar som äter upp mig,
jag vill bara skrika, slita sönder och sparka på saker och gråta.
Dessutom ska man gå och oroa sig över mitt älskade lilla hjärte troll,
att det ska hända nåt när dom är ute på vägarna.

Jag blir galen, kroppen skakar helt okontrollerat.
Jag vill kräkas.


Tindra satt och tittade på mig när jag sminkade mig förut,
sen försvann hon och kom tillbaka med en massa smink
från "badrums kartongen" så hon satte sig bredvid mig och sminkade sig.



Sen blev hon såhär sur, när hon inte fick fortsätta



Nu ska jag slå på iPoden och städa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart mina två favoriter.

2010-01-29 @ 10:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0