Efterlysning!

Faan vi försov oss idag, skit också!
Aja, kommer ju hinna till jobbet endå.. men allt blir så upp o ner när jag försover mig,
nu kommer hela dagen vara konstig.

Dessutom, så Efterlyser jag nån som har satt in en hormon spiral!!
Är det verkligen normalt att blöda mer än vad man inte blöder?
Först va det 3 veckor, 2 "fria".. Nu har jag blött över 4 veckor.
Jag är så jävla spy less så jag skulle kunna slita ut spiral jäveln!
Så det vore trevligt om nån kunde svara på om det verkligen är normalt!



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet tyvärr inte.

När jag satte in en hormonspiral innan jag fick Meja, så slutade jag blöda direkt, och blödde ingenting förän jag tog ut den efter ca 6 månader...



Men nu den här gången har jag blött så pass att jag skiftar stundvis mellan en vanlig binda och natt binda och har konstant ont i magen..



Jag tycker du ska ringa och kolla upp det, för det ska jag iaf gör!

2010-07-27 @ 09:47:39
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: storasyster

nu har jag ingen egen erfarenhet men jag är en hejjare på att googla ;) kanske detta hjälper lite:



http://www.familjeliv.se/Forum-4-46/m2982987.html



hoppas det går över snart iaf! kram:)

2010-07-27 @ 16:57:54
Postat av: Mamma Till Tea

Hallå . Du såg du skrivigt om spiral. Alltså jag har inte hormon spiralen utan den värdelösa vanliga spiralen. Men iaf så blötte jag över 1 år super mye och tipp som tätt. Jag hull på att bli galen. och fick ilningar och skit, så ja skulle ta ut den tyckte dom. För vissa bli de så hära på, att det blir mera blod och skit. Fast ja ha inte gjort det. Men ja blir tokig på allt som har med spiraler att göra haha. Men ring självklart och fråga dom. För vem fan vill gå som mig och blöda som en toka i ca 1 år. Inte värt det ! fatta inte att ja gick och väntade på bättre tider !

2010-07-27 @ 20:31:00
URL: http://tnilsson.blogg.se/
Postat av: Mari

jag har hormonspiral och jag blödde typ i 6 veckor. det blev mindre och mindre och sista tiden räckte det med att ha trosskydd. till och med vissa dagar var det borta och kom tillbaka litegran dagen efter.. tror detta kunde bero på hur "aktiv" man var, vissa dagar sprang runt på birsta och vissa bara hemma i soffan, typ.. Men det bästa är väl att ringa MVC och fråga, kan inte få mer än ett svar..

2010-07-27 @ 22:16:23
URL: http://mixan.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tack för alla svar! =)

2010-07-28 @ 17:05:58
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Frida

Jag satte in en stav i armen, och blödde i 8 månader innan jag gav upp och tog ut den. Fick höra att vissa saker inte funkar på vissa människor...?! Hoppas du hittar en lösning.

2010-07-30 @ 09:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0