Fetma

Idag har jag och Tindra strosat runt på stan hela dagen.
Fick med mig lite smink, några nagellack och en bok hem + lite annat smått och gott.
Tog mig även en lovely Latte, as usual, nu för tiden =)

Efter en massa spring på stan så blev skruttan hungrig, så vi gick till McDonalds.
Och usch vad jag ångrar att jag åt.. Fetare än fetast!
Jag hatar o sitta och äta på "ute ställen", det känns som att alla glor och undrar om den där tjockisen (jag) verkligen behöver mer mat. Fläsket väller! Hua hua!
Även att Johan köpte med sig en cheese och McFlurry igår kväll som jag proppade i mig.
Jag kommer ju dö av fetma snart! Ångest ångest ångest!

Nää, nu måste jag nog ringa och beklaga mig för nån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0