Massage, Ja tack!

Gud vad jag är slut i kroppen och trött som bara den,
ryggen håller på å gå av och fötterna dör snart tror jag.
Men nu är 3 dagar gjorda och 4 kvar, sen är jag ledig hela helgen =)
En sak måste jag försöka, det är att lägga mig i tid på kvällarna!
Just ja, jag tar gärna emot lite massage nu i dagarna ;D

Det hände en grej förra helgen, och nu har det gått över en vecka utan att jag har fått en riktig förklaring, om man säger så. Så vi får se hur mycket jag betyder, och om jag vaknar upp som singel eller fortfarande förlovad i morgon.. Frågar ni mig, tror jag på det först nämnda... Tror inte att jag betyder tillräckligt.
Men men, det återstår att se.. Ibland kan han förvåna.


Usch vilken äcklig fetto helg jag har haft, Grillat i fredags och i Lördags + tårta, idag efter jobbet åt vi på kina.
Suuper ångest!! usch usch usch!
Jag tror dör!


Nää, nu ska jag titta vidare på olika plattänger! =)

Denna är ju lovely, men 1 999kr känns lite väl...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0