Överrasknings party!

Förra veckan, nån natt fick jag en super bra idé.
Jag kom på att jag skulle fixa ett överrasknings partajj för att fira Darling som hade fyllt år,
så jag fick med mig Henke på idén och vi började prata runt med folk och planera.

Så i Lördags tog jag med mig Johan och åkte på affären, åkte o åt och grejade lite.
Fast innan hade jag satt honom att städa, eller egentligen behövde han bara diska och jag gjorde resten :p
Det va så roligt också, för Johan kom med 700 olika förslag på vad vi skulle göra på kvällen,
men han fick bara diffusa svar av mig om att jag inte visste och att jag tyckte att vi kunde ta nåt glas vin efter vi hade ätit och bestämma oss då. Även andra som han frågade svarade lika diffust som mig på hans förslag.. haha!

Men iaf, samtidigt som vi va borta började folken att trilla in hemma hos honom. När alla hade kommit,
så for vi hem till honom. Alla hade då gömt sig i sovrummet när vi kom dit, och jag va ju tvungen att få in honom dit på nåt sätt. Så jag frågade om jag kunde få låna några sockar, men då va han påväg in i badrummet ist, och där låg det då en stor hög med skor. Lite snabbt fick jag "blockera" dörren och säga att jag skulle på toa.
Då efter mycket om och men gick han in i sovrummet. I samma veva som han öppnade dörren skrek ett X antal personer Grattis, varpå Johan stängde dörren och sprang ut o satt sig på balkongen :p
I förbifarten, om jag fattade riktigt, så slängde han ett skink paket på Henke som satt i vardagsrummet!

Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket i hela mitt liv, när jag såg hans reaktion!
Men stackarn vart ju såå himla chockad! Men glad blev han :D
Tror han satt och skakade i en halvtimme efteråt.

Darling va mest imponerad över att jag hade kunnat hållt tyst om det.
Men jag kan ju säga det att många gånger har det bubblat i mig och jag har bara velat berätta,
och andra gånger har jag varit på väg att försagt mig. Men icke! :D

Så det vart en himla lyckad kväll måste jag säga!
Hade så himla roligt!

Lite bilder från partajjet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0