Det ÄR jag

Jag måste slänga in en update innan jag lägger mig, som jag borde ha gjort redan :p

Jag får ofta höra, "Jag kände igen dig på håret", " Jag såg håret och tänkte att det måste vara du", "Jag kollade efter håret ditt" osv osv.. T.om Tindra missade en dag när jag gick ut o rökte, så hör jag henne ropa förtvivlat efter mig så jag öppnade dörren och sa att jag va på balkongen, jag fick höra "Jag såg inte håret ditt"
En grej häromdagen också, jag stog hukad bland en massa folk och jag hade en kundvagn för och även Tindra, när det är en som kommer och hejjar på mig. Jag förstog inte hur människan kunde se mig, men så pratade jag med Carolina i tlf och hon sa ju att människan givetvist hade sett mitt hår.

Mitt hår har blivit MIN grej liksom, det ÄR jag.
Jag har nog inte förstått hur rött det egentlige är föräns jag alldeles nyss blev taggad på facebook,
med just bildtexten "Cicci's kännetecken"
Jag förstår nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0