Hej mamma här ligger jag...

Jag läste en rätt så sjuk grej;

I Cali, Colombia får en kvinna bara ha sex med sin make,
och den första gången måste hennes mamma befinna sig i rummet för att bevittna akten.


Haha, jag skulle hellre dö som oskuld än att låta mamma vara i samma rum och titta på.
Tänk så ligger man där, slänger ett öga mot mamma "Hej mamma här ligger jag och förlorar oskulden, hur är det med dig, har du det bekvämt?"

Förmodligen blir debuten på bröllopsnatten, så ska brudparet ta in på hotell eller liknande,
så springer bruden förtvivlat runt och letar sin mamma för att hitta henne däckad efter för mycket tequila eller nåt, ledsen går hon till sin man och säger att mamma har däckat så vi måste vänta med jökandet tills hon har kvicknat till. Frustrerad sitter dom och väntar liksom.

Det är ju både tragiskt och hysteriskt roligt på samma gång.
Man kan ju hoppas på att dom har insett att vi lever på 2000-talet,
och att man inte behöver följa alla lagar till punkt och pricka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0