Så jävla less

Jag blir så jävla less.
Jag blir så less när folk ska predika om min vikt hit och dit
HELA jävla tiden! Låt mig va för fan!
Vill jag banta så gör jag det, det angår inte nån annan!!
det är mitt liv, mitt val!

Jag klarar mig utan alla predikningar och pikar.
Det sårar mig! Det gör mig ledsen!
MIN kropp är inget allmänt ämne, det är inte en allmän sak.
Vem ger en annan människa rätten att prata om MIN kropp?

Sitter jag och pratar om era kroppar till er?
Nej det gör jag INTE! Just för att det är nån annans kropp,
jag har inget med den att göra.
Till er som trivs med sin kropp, Grattis!
Till er som inte trivs, och inte gör nåt åt det, Synd!
Till er som inte trivs, och gör nåt åt det, Kul!
Jag trivs INTE i min kropp, och jag tänker göra nåt åt det.

Så snälla snälla sluta...
Det känns ungefär som att jag blir våldtagen med ord.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0