Utvecklingssamtal

Igår va jag på utveckligssamtal på dagis.
Som vanlig är min Tindra bäst i hela världen =)
Allt gick framåt och dom tycker hon är så duktig osv.
Dom berättade en grej som fick mitt mamma hjärta att skina av stolthet,
ville nästan börja gråta och fråga om det verkligen va mitt barn hon berättade om.

Tindra går ju fortfarande på småbarnsavd. så va det härom veckan,
en pojke i 1-1½ år åldern hade blivit jätte ledsen av nån anledning inne i lekrummet,
då hade Tindra tagit pojken i handen och tagit med han till ett annat rum där hon satte han och sig själv i en soffa, så hade min älskade skrutta börjat läsa en bok för han och tröstat han.
Såå fruktansvärt gullligt!

Dessutom har jag fasat för den dagen dom ska säga att Tindra ska byta till storbarnsavd.
så igår va jag extra nervös för det. För jag gillar verkligen personalen på Tindras avd.
Men så hon inget om det, och inte frågade jag heller.
Ju längre det går att undvika ju bättre. Men när mötet började nå sitt slut
så kläckte hon ur sig att Tindra blir kvar på avd. uppemot 1 år till.
Jag brast ut "Meeen guuuud vad sköööönt!!" Hon tittade på mig lite förvånad och frågade om jag verkligen tyckte det. Så berättade jag om min skräck att Tindra ska byta avd. så hon tyckte ju givetvist att det va jätte roligt att jag tyckte så och att jag är såå nöjd med personalen och allt =)

Det är tydligen ett dagis som ska stänga i närheten och de flesta ska flytta över till Tindras dagis,
så det kommer tydligen bli smock fullt på storbarnsavd. så då hade dom beslutat att de i Tindras ålder får gå kvar på småbarnsavd. Vilket jag tycker är SUPER! =)

Nu ska jag ta och göra mig klar, ska snart bege mig till sjukhuset, Gyn närmare bestämt.
Dom ska följa upp äggblåsan/cystan dom hittade på min livmoder sist jag va där.
Så vi får hoppas att den inte har växt utan att den ist har försvunnit!
Håll tummar och tår för moi! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0