Babbel

Idag har det varit hit nå hantverkare, rörmockare närmare bestämt.
Så nu i veckan ska dom börja, jag kan bara säga JIPPI!!!
Det är som ett glädjerus i kroppen.
Dessutom la jag in lite önskemål om badrummet till Hyresvärden,
bla värmeslingor i golvet. Fick först ett blankt Nej,
men efter en stund fick jag ett Ja! Tjohoo till det! =)
Dessutom att jag inte vill ha klarglas till duschväggarna,
så han skulle se va han hittade.

Det har varit så mycket i huvudet de senaste dagarna,
så jag blir alldeles flummig.
Igår va jag så glad för att husfruarna skulle börja,
tror jag sa det till de flesta jag pratade med.
Men när klockan började närma sig 21, så va jag tvungen att titta va det va för dag.
det va ju bara måndag. Men idag börjar det =) Tror jag iaf...

Sen så ringde farmor för en stund sen, pratade lite allmänt å så.
Tillslut kläckte hon ur sig, jag fyller faktiskt år idag.
Ja jävlar ja, har tänkt på det i flera dagar för att jag INTE skulle glömma bort det.
Men givetvist så gjorde jag det!
Älskade farmor!

Nu ska jag ta en promenad och rensa huvudet lite..

Jo just ja, hittade en grej på Aftonbladet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0