Happy

Igår när vi gick hem ifrån dagis, så skulle en av fröknarna sätta upp en lapp om Tindras skor.
Så i morse hade skorna helt plötsligt stått på en stol i hallen på dagis,
med lappen hoprullad i skon. Såå jävla happy!
Kändes fruktansvärt onödigt att köpa ett par nya vinterskor nu,
nu ska man börja köpa vårskor, inte vinterskor som ska användas i en månad ungefär.
Så nån hade ju tagit med dom hem, men tack och lov tagit tillbaka dom.
Dock så blev Tindra sur, för hon har tjatat hela vintern om att hon vill ha sina Uggs,
så idag fick hon det. Det vart inte en positiv min från damen när hon insåg,
att vinterskorna va tillbaka :p

Jag har blivit super förkyld, gud vad jag hatar förkylningar.
Snoret är packat i näsan, huvudet håller på att sprängas,
halsen tjocknar igen och man är allmänt slö!
Jag som vill ut o gå, men iofs är det ju stormvindar ute,
så det är väl inte så trevligt. Så jag får hålla mig inne och se till att bli pigg och kry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0