Med stor sorg i hjärtat har jag nu kommit ...

sp_a0221 (MMS)

Med stor sorg i hjärtat har jag nu kommit fram till att jag ska sälja våran älskade underbara vagn. Tindra har blivit för stor för vagnen så hon sitter som en räka. Så innan jag lägger ut den på blocket så tänkte jag kolla om nån av mina kära läsare är intresserad. Det är en Teutonia fun, inköpt sen sommaren -07, den är endast använd som sommarvagn, den är svart,grå och rosa. Den behövs nog tvättas. Jag fullkomligt älskar vagnen, den är smal och smidig och funkar perfekt i affärer o så. Det går att låsa fram hjulen om man ska gå där det inte är så plant, och sittdelen är vändbar. Den har fullt liggläge och det går att köpa både hård- och mjuklift till om man skulle behöva det. Myggnät och nåt slags vindskydd eller vad det heter följer med, även regnskydd om jag hittar det, det är aldrig använt. Intresserad eller vill veta mer? Släng in en kommentar eller maila mig, [email protected]. Priset jag hade tänkt mig, nåt mellan 2800-3000kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0