Fettbomb

Idag har jag namnsdag, så GRATTIS till mig själv :D
Har faktiskt fått en del grattis, kul!

Jag sa till Johan att jag gärna ville ha en present, givetvist nåt exlusivt..
Han tyckte att Namnsdag firar man när man är 5 år,
jag tycker att alla dagar som går att firas med presenter ska firas.
Jag kan inte rå för att jag gillar presenter.

Ikväll ska vi va hurtigbullar iaf.
Har fått med Johan på att vi ska ta en promenad till stan och sola,
Malin är så snäll så hon ska passa Tindra under tiden.
Dock så sjunker termometern mer o mer.
men jag ska fan INTE banga! Jag måste röra på mig.
Hela helgen har varit en stor fettbomb! Hela förra veckan också.
Veckan före det också.. tror jag.

Allt väller och bullar på mig, jag ville börja gråta idag när jag jag märkte att byxorna började sitta tightare.
Jag kände mig så äcklad så jag skulle kunna gå å dränka mig i duschen.
Jag vart så arg på Johan idag, att han inte har sagt hur fet jag har blivit. Han har lovat att säga till när jag blir fet.
Usch och fy, jävla äckel fetto!!




Kommentarer
Postat av: Helene

men snälla lilla vännen,du får sluta att se dig så,vet du hur mager du är lilla vän,och det börjar bli lite för mycket kära du,jag börjar bli orolig över dig gumman tror moster måste komma o stoppa dina tokiga tankar om fett!!!!!

2010-11-22 @ 18:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0