Hitler

Nu har jag fått min dagliga dos Latte, så nu funkar jag som människa :p

Bvc gick kalas bra och det va inget fel på Skruttans syn =)
Bvc tanten blev även jätte imponerad över att Tindra kunde bokstäverna,
det är tydligen inte vanligt i hennes ålder.. Så det va ju kul, dock så har hon ju kunnat hela alfabetet sen i våras ungefär.
Det kan vi tacka ABC boken för =)

Åkte även på Kvantum och handlade lite, och det va ju Lovely!
Kylskåpet ekade verkligen tomt. Vart ju helt till mig i brallan när jag kom in på affären,
känns som att det va år sen man va på affärn :p

Det är även verkligen bevisat att vägen till mannens hjärta går via magen,
jag och Johan har inte direkt dragit jämt idag. Men jag erbjöd han middag så då vart vi vänner.
När Ulf hörde ett av våra samtal idag så trodde han att om man släktforskar kommer det säkert visa sig att jag är släkt med Hitler.. Kan ju va kul o va släkt med en kändis :p 
Men som sagt, mat det är grejen det :D

 

Kanske finns det nån likhet?
Haha, neeeeeej!





(det va ju givetvist ett skämt, måste väl påpeka det innan nån retarded människa får för sig nåt)

Kommentarer
Postat av: mia

Gud vad kul att dom klickat så bra! De känns verkligen rätt i hela kroppen att vi bytte tillbaks, o Sidney mår så mycket bättre redan! :) Och jag vet inte om de va ödet el om jag är en omedveten stalker, men Yris ville också ha den frissen imorse så då gjorde vi så! Frågan e ju bara om hennes tofs fick sitta kvar så många sekunder efter jag gått? Hon e som fan på att dra lös o slarva bort dom :P spännande de där...

2010-11-17 @ 21:10:34
URL: http://marinaevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

"(det va ju givetvist ett skämt, måste väl påpeka det innan nån retarded människa får för sig nåt)"



Hahahaha bra sagt!



2010-11-18 @ 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0