Kyss mitt arsle

Den bästa idag är Ulf!
Han ringde förut och sa att han skulle komma o skjutsa oss!
Åhh vilken lättnad!!
vissa andra människor kan kyssa mitt arsle!

Nu har jag och Tindra fixat hennes hår, hon ville ha hästsvans och plattad lugg =)
Klippte även luggen hennes, den gick ju ner långt över ögonen.
Så nu kan vi hoppas på att hon kanske flinar detta år på korten,
men hon säger att hon inte ska göra det. Alla tidigare kort har hon sett ut som
världens surpuppa. Och det verkar inte bli bättre i år :p




Kommentarer
Postat av: Ulf

Jag skjutsade er för att inte riskera att behöva kyssa dit arsel (vilket du för övrigt inte har något), och vad det gäller att vara bäst så är jag van och det gäller väl inte så länge hos en "hormonsubba " som du. Andra skämtet på denna blogg på en dag, det tar sig sa mordbrännaren!!!!!

2010-11-17 @ 16:59:03
Postat av: Cicci

Haha du är ju knäpp!

2010-11-17 @ 18:43:26
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0