Vila i frid...

Idag köpte jag mig ett par mysbyxor. Jag hatar mysbyxor.
Det är nog det fulaste som finns!
Jag förstår inte hur folk kan gå omkring i mysbyxor.
(jag brukar även förbjuda Johan att ha det :p)
Jag går hellre utan byxor än sätter på mig ett par mysbyxor. Men idag köpte jag alltså ett par.
Ett par knall rosa! Är man fetast i världen så passar man inte i nå andra byxor än mysbyxor.

Den rosa färgen plus mina extremt feta ben gör att jag ser ut som en stoppad julskinka.
Men jag tar det. Jag orkar inte mer. Jag kommer dö av fetma och det är bara att gilla läget.
Så ser ni ett jätte stort fetto med rosa byxor, så är det jag. Jag kommer bo i byxorna.  

Köpte mig även ett par tröjor, men jag har inte provat dom än för att jag är för fet.. antagligen.
Införskaffade mig även Revaxör, så hej då säger vi till propp jäveln i örat!
Tindra fick en massa pärlor o grejer, så nu vet jag vart pyssel maja kommer sitta de närmaste dagarna,
ända tills pärlorna börjar spridas runt i lägenheten. Då dammsuger jag upp dom.
Det är så det funkar.. Sen köper vi nya, när vi känner oss redo.


Jag är verkligen en sucker för vit choklad. Vit choklad måste vara guds gåva till mänskligheten.
Så därför har jag suktat ett tag efter Marabou's Vinter vit.
Jag tog beslutet att dö av fetma ikväll, så jag bad min kära Älskling att köpa med sig den plus en cola.

 

Vi avslutar det hela med att säga
"Vila i frid fetto jävel!"



Kommentarer
Postat av: mia

oh my god, vad är det där för choklad?!?!? den har jag missat helt! fan fan fan.. varu tvungen å skriva om den... :/

2010-11-03 @ 14:38:49
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0