ARG!!

Jag är så jävla arg idag, så jag skulle kunna spricka!
Jag hatar den här jävla spiralen, snart kommer jag slita ut den!
Jag är så jävla less på den! Jag fick vara helt blödningsfri i 3-4 veckor den här omgången. Tjohooo! Så igårkväll kom blodhelvete igen, och hormonerna löper amok, mensvärken är hemsk.
Jag är trött som ett as! 
Jag känner verkligen att jag måste sparka sönder nåt och skrika!
Och alla som pratar med mig vill jag slå!

Stackars Johan fick sig en utskällning för att han inte ringde och väckte mig i morse,
fast han inte ens visste att han skulle göra det. Men jag känner bara att jag hatar han, jag hatar alla!
Jag har så ont, är så jävla less och fruktansvärt arg!

Så nu ska jag skriva ett sms till Johan och försöka vara trevlig och säga förlåt till han,
sen hoppas jag att ingen ringer mig idag för då kommer jag nog slå sönder tlf.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack!! Det har säkert ni med! :) Det enda jag sett är den nya toaletten och din renovering utav köket ;) hehe.

2010-09-08 @ 19:26:47
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0