Bertil är tillbaka

Nu har Tindra börjat med Bertil igen.
Det har varit lugnt ett tag med låtsaskompisarna, för nån vecka sen fick jag nog.
Jag sa till Tindra att så länge hennes "kompisar" inte betalar hyra så får dom inte bo här utan dom måste flytta.
Dagen efter kom Tindra till mig och sa att dom hade flyttat. Det tackade jag för!

Men lite smått började hon igen häromdagen för att succesivt öka mer o mer,
och nu har det blivit lika mycket som förut. Dock så bor inte hennes "kompisar" hos oss längre.
Som igår på våran utflykt kunde inte Bertil följa med för han va sjuk, men hon pratade i tlf och sms'ade med han (på sin låtsas telefon). När vi åkte hem från landet hojtade Tindra till att jag skulle tuta, så jag tutade och frågade varför. Fick då till svar att Bertil stog efter vägen, varpå Tindra tar upp sin tlf och ringer han. Hon pratade med Bertil i 10 min kanske. Hon verkar bara ha Bertil nu, men dock så har tydligen Bertil en bror som har kommit med i bilden.

Jag som äntligen har börjat kunna sova på nätterna, så ska det börjas igen!



Kommentarer
Postat av: iia

kom tindra sj på namnet bertil?? haha kul namn

2010-09-30 @ 13:28:56
URL: http://snablis.blogg.se/
Postat av: SofiaW

Vad spännande tycker jag. Men skulle också blir lite rädd eftersom hon fortsätter ha dom hos sig tydligen. Gud vad jag gillar att läsa din blogg föresten. ;) Du står på favoritlistan du. ;PKram

2010-09-30 @ 17:13:19
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom var förjäkla goda! Inte för hårda och inte "ofärdig"... Jag tycker inte ens om kanel, men dom här var riktigt goda - utan att skryta för mycket ;) haha

2010-09-30 @ 22:41:20
Postat av: Anonym

hon är ju cool:=)

2010-10-01 @ 07:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0