Ett försök

Jag gjorde ett försök att fråga om Bertil och Karlsson pyssling förut,
men jag vågade inte "hela vägen fram"
Det vart typ såhär:

Jag- Hur är det med Bertil och Karlsson pyssling?
Tindra- Bra!
Jag- Jaha.. Sover dom nu eller?
Tindra- Ja det gör dom.
Jag- Jahaa, vart är dom då?
Tindra- Hemma.
Jag- jahaa, vart bor dom då?
Tindra- I skogen.
Jag- Jahaaa, tillsammans då eller?
Tindra- Nä, i en varsin stuga, bredvid varandra.
Jag- Jahaa, har du träffat dom idag?
Tindra- Nej.

Sen tänkte jag fråga hur dom ser ut.
Men jag vågade inte.


Kommentarer
Postat av: Sofia Wiström

Men vad läskigt men samtidigt lite spännande ändå, tänk om det verkligen är "några" där hos henne. Men du ska inte bli rädd för om det är "några" "något" som hon ser så vill dom ju bara väl och kanske säga henne något . :) Hoppas du får ordning på det. KRAM

2010-09-03 @ 16:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0