Feeeeet!

Herregud vad fet jag är!
Fick mat på landet när jag hämtade Skruttan.
Stuvade makaroner och falukorv.
Jag är en sucker för det. Jag kunde inte sluta äta.
Nu är jag fetast i stan kan jag säga, äckel fet!

Så nu väntar jag på att Älskling ska komma och se efter Tindra medans jag tar mig en promenad.
Tisdagar brukar vara fetto dagar, jag äter hela tiden.
Och det är bara för att jag ska väga mig i morgon, så jag mår ännu sämre.
Usch vad jag gruvar mig. Nu VET jag att jag har gått upp.
Säkert 5kg iaf.

Gud vad bra det gick i skolan idag, hade riktigt flyt och jag har fått tillbaka tänket.
Så nu är jag och Melinda smartast igen. Vi är så jävla bra.
Utan att skryta. Eller va fan, klart man får skryta!
Vi är ju lätt dom bästa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0