Frosseri

Jag känner mig skit fet efter helgens svullande, dessutom dom senaste 3 veckorna har jag konstant varit choklad sugen, vilket har lett till choklad frosseri.
Men nu är det slut på det.

Igår till Gossip Girl åt jag min sista choklad. Nu får det vara nog.
Jag äcklas! Jag har verkligen blivit skit fet.
Alla ben i kroppen är täckta av sjutton lager med fläsk o fett.
Det är äckligt!

Men idag är det sol och varmt, så jag får leva på det =)


Ingen har väl lyckats undgå att min födelsedag är den största dagen på hela året för mig,
och jag tycker väl att vissa kan väl iaf kosta på sig ett Grattis.
Men men..
Och en annan sket i mig. I stort sett.
Jag va faktiskt skit ledsen igår kväll.
Sårad och ledsen.

Men som sagt, idag är det sol och humöret mitt ska inte få sänkas mer.
Snart bär det av till skolan =)
Skruttan är fortfarande jätte dålig, hög feber o det, så hon blir nog kvar på landet en natt till.
Jag kan inte vara hemma från skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0