Skinny

Jag mår så dåligt!
Jag är så himla fet!

Har varit hos mormor o morfar, för morfar fyller år.
Jag har ätit och ätit och ätit. Jävla äckel fetto!
Saken vart ju inte bättre av att den va en viss människa som satt och gjorde grimaser och kommenterade allt jag åt. Mådde sämre och sämre för allt jag stoppade i munnen, och ju mer ångest jag fick ju mer åt jag.

Det här va sista dagen jag äter.
Jag ska sluta äta.
Och förhoppningsvis kommer mina bantningspiller som jag har beställt nu i veckan.
Nu jävlar ska jag bli skinny!
Nu är det slut fettat!


I morse ringde jag och bokade en tid,
så 13/8 får jag vara i Älsklings underbara famn! ♥
Behöver jag säga att jag längtar som en tok dåre :D
Ska bli såååå underbart! Saknar han så det värker i hela kroppen!

När jag va upp till han satt vi och surrade om framtiden,
när han kommer hem vill han flytta ihop.
Och ingen blev gladare än jag, fast jag längtar ännu mer nu tills han kommer hem!
Men 20'e november, då jävlar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0