En vecka. Sju dagar.

En vecka. Sju dagar.
Ofattbart när man hör det, eller tänker eller vad man nu än gör.
Men så länge har jag varit här idag.
Tiden har gått så jäkla sakta, men endå har det gått skit fort.
Mysko!

Och som sagt, jag vet inte alls hur länge jag blir här.

Idag färgade jag håret iaf, känns sköööönt!

Är trött som ett as idag, men har inte lyckats sovit.
Legat och vilat har jag gjort en stund iaf.
Idag har jag ett lyckorus i kroppen, samtidigt som jag är dödligt svartsjuk.
Hatar det känslan. Och jag vet ju egentligen att jag inte behöver vara det,
men känslan finns bara där. Så idag har Johan fått utstå en massa elaka sms.
Men jag kan inte rå för det, nu är han iaf påväg hit.
Även fast jag gjorde klart och tydligt för han att vi kan höras den dagen jag kommer hem,
så får han ha det så trevligt med alla slampor och horor han träffar.
Stackarn!

Fick besök av pappa idag också, så det kändes ju jätte bra.
Kommer inte ihåg sist vi hade ensam tid tillsammans, förutom när jag har varit hem till han och han har varit själv i typ 5-10 min. Så det va kul =)
Mamma och Ulf kom en snabbis förut också, med cigg =)

Ikväll ska jag iaf fira min vecka här med Melodifestivalen och en cola...
Lite godis kanske också... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0