Fetma

Usch vad äckligt fet jag är! uppblåst och jävlig.
Magen är sten hår och står rakt ut. Jag är bara så fet.
Så förbannat äckligt fet! Jag vill bara klösa mig ur fetto kroppen,
jag vill inte ha den här feta kroppen. Orkar inte gå å dra runt på den.
Varför kan inte jag bara få vara smal och fin.

Håret får jag inte till heller, blir så arg!
Känner mig så äcklig!

Om jag har fattat rätt, så börjas det på riktigt imorgon.
Då kommer det bli 6 måltider och vila efter varje,
plus att det är övervakade måltider
så här kommer det se ut:

Frukost - Vila 45 min
Mellanmål- vila 30 min
lunch- vila 45 min
mellanmål- vila 30
middag- vila 45 min
kvällsfika- vila 30 min

Jag tvivlar på att jag kommer klara det.
Herregud det är ju skräcken det, att lägga sig direkt efter man har ätit,
och det är ju inte meningen att man ska må dåligare av att vara här.
Får se hur jag klarar det.. Men ska göra ett försök iaf,
det skadar ju aldrig att testa. Det kanske inte är så hemskt som det låter.

Nu ska jag och min fetma kropp ta en promenad.


Kommentarer
Postat av: KIKKI

oftast måste man må jättejättejättedåligt en period INNAN det blir bättre! :) ät nu, och ta tag i detta, så kommer det bli bättre bara du är stenhård mot dig själv. Du tänker inte normalt, så nu tänker jag åt dig så blir det bra =)

2011-02-28 @ 08:30:58
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0