Höjden av lathet

Imorse va jag verkligen höjden av lathet.

Vart väckt när jag skulle få medicin innan frukost, men hade sovit som en kratta
så jag orkade knappt öppna ögonen. Så jag fumlade efter piller koppen, utan nån större framgång.
Så han som gav mig det sa att jag skulle öppna munnen, han hällde ner mina piller och sen hällde han ner vatten.
Jag svalde och somnade om tills frukosten kom.

Har skrattat så mycket åt det där idag, det va verkligen höjden av lathet och kanske typ sömnhet.
Och vilken service måste jag ju säga :p haha... Inte illa!

Nu blir det natten för mig.
Har ångest, fruktansvärd ångest.

Kan ju tillägga att jag och Ida är rätt så lata också,
vi ringer till varandra. Även fast det tar knappt en minut att gå emellan oss :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0