Spräng Sjukhuset

Jag har ångest, och lite panik.
Imorgon ska jag ha samtal, tänk om dom vill skriva ut mig och skicka hem mig.
Då dör jag. Jag är inte redo att åka hem. Jag vet att det kommer bli samma sak när jag kommer hem.
Dagvård känns som att det kommer varkenn funka eller hjälpa mig.
Jag är verkligen inte redo att åka hem. Nu är det ju inte säkert att dom vill skicka hem mig,
men man vet ju aldrig.

Det har kommit en ny kvinna till nån avdelning här, inte där jag är, men nån i närheten.
Brukar träffas när vi röker. Och hon surrar o surrar o surrar, och sjunger lite.
Dessutom ska hon spränga sjukhuset på fredag eller så ska hon elda upp det, hon varierar lite om vad hon ska göra. Men mig och Ida ville hon förvarna så vi hinner ut, hon tycker om oss så därför varnar hon oss.
Vi är även hennes barn, så hon har varit med från begynnelsen, så hon vill ju verkligen inte att vi ska brinna inne.

Kan tillägga, hon får inte ha tändare eller röka utan personal...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0