Världens ångest!

Kom tillbaka från Birsta för en stund sen.
Jag har shoppat loss, för det är jag verkligen värd!

Efter jag hamnade här har så mycket klarnat, saker som har hänt med min kropp som jag inte har vetat varför. Jag vet nu varför, och allt har berott på ångest!

Fick världens ångest i Birsta, jag vart yr och snurrig, skakade som ett asplöv och läpparna domnade bort och jag fick stickningar i dom. Det känns skönt att veta vad det är nu, men det är inte särskilt skönt att ha så.
Jag kan inte koncentrera mig och allt blir som en dimma och jag får muskel ryckningar, får dessutom svårt att andas. 
Som just nu är Birsta trippen en dimma för mig, jag kommer inte ihåg särskilt mycket.
Kommer knappt ihåg vad jag har handlat! 
Händerna och kroppen skakar fortfarande, stickingarna i händerna har också kommit, känseln i läpparna börjar komma tillbaka. Men det kan beror på att det första jag gjorde när jag kom tillbaka va att be om medicin,
vilket jag även fick.

Kunde inte äta middagen för en stund sen.
När ångesten är som värst, går det inte att äta. Jag kan inte hålla reda på kniven och gaffeln,
och maten jag äter blir som en seg deg. Jag tuggar och tuggar och tuggar, jag tuggar i oändligheten utan att kunna svälja. Det går inte. Så jag väntar bara på att dom ska komma och säga till mig,
men då får jag säga att jag tar extra mycket kvällsfika =)

Jag vill bara gråta! Det är hemskt!
Så nu ska jag lägga mig en stund och landa, och fokusera på att andas, så när medicinen riktigt börjar verka blir det nog bättre.
Då kommer nog mitt älskade shopping- rus på riktigt =)

Jag är helt slut i huvudet....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0