CSN - Fixat!

Hiihiii, nu har jag sökt CSN :D
Det va ju skit enkelt!
Så nu är det bara att hålla tummarna för att pengarna hinner komma igång rätt så snabbt!

Känns skönt att ännu en grej är fixad!
Nu är det bara det där med FlexLär som ska ordnas,
jag fattar inte riktigt vad det är, men det är lite mer fritt liksom verkar det som,
att man är mer självständig och det kräver mycket självdisciplin.
Min självdisciplin blev kvar i mammas mage när jag föddes :p haha...

Nu ska jag ringa o tjata på Johan så han snabbar sig lite, han skulle jobba eller nåt en stund, 
hade väl tänkt sova hos han inatt med eftersom Skruttan dissar mig.
Men seg Johan är ju segast :p Jag är såå happy och har såå tråkigt! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0