En dimma av lycka

Herregud, jag fattar fortfarande inte att det är sant, att jag verkligen pratade med Älskling igår.
Det känns så overkligt! Jag har en sån lycka i kroppen så jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Även att han har rakat av sig håret, så hela natten har jag drömt om hans huvud :p haha..

Hela dagen igår hade jag fjärilar i magen, det kändes ungefär som när man är riktigt kär, så kär så man mår illa och man bara väntar på att killen ska ringa.
Och när han ringde, och jag fick höra rösten hans,
herregud jag trodde jag skulle dö. Hela världen snurrade i 180 och jag visste inte hur fort jag skulle få fram hur mycket jag saknar och älskar han.

Samtalet börjar smälta nu, igår kom jag inte ens ihåg vad vi pratade om,
allt va som en dimma. En dimma av lycka.
Men nu så, nu börjar det sjunka in.

Även att eventuellt, men det är ett stort eventuellt,
men jag kanske ska få träffa han på onsdag.
Hoppas hoppas :D Ingen skulle vara lyckligare än mig!


Kommentarer
Postat av: Bodypalace

vilken trevlig och läsvänlig blogg du har =)

2011-06-10 @ 10:04:15
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0