Happy

Åh vilken happy dag det här blev!
Efter en lång och seg helg behövde jag det =)

Har ringt och fixat nu på morgonen, och jag måste säga det att vilket flyt jag har när det gäller det mesta.
Men även om nåt skulle gå emot mig, skulle jag inte ta det, jag är verkligen en sån som inte tar ett nej. 
Ett nej finns inte för mig :p 

Ska bli insläppt i Johan's lägenhet idag och få tillgång till den.
Hans nyckel ligger nånstans hemma där, så jag ska försöka rota fram den.
Undrar verkligen hur det ser ut hemma hos han, lär ju få en chock.
Men jag är beredd på det värsta. :p


Just ja, har ju glömt att berätta att jag har sommarlov nu, haha :p
Så himla tråkigt, men blev inte tillfrågad om jobb på hotellet i sommar.
Men jag hade ju tänkt att ha en ledig sommar med Älskling, men det vart ju inte riktigt som planerat. Så jag får försöka sysselsätta mig med något. Hade jag vetat det här då hade jag ju sagt till om att jag ville jobba, eller eventuellt hitta mig nåt annat jobb. Men jag får göra det bästa av situationen.
Måste jaga rätt på mina pengar idag också, jag är ju ur fattig.


Imorgon fortsätter ringandet och fixandet ang andra saker =)
Väntar som en tok på att telefon ska ringa och det är Johan!
Herregud, jag kommer bli världens lyckligaste när han ringer,
vilken dag det nu blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0