Peppad!

Tog mig en tupplur förut, va så jävla trött!
Har ju vaknat runt 5 hela veckan.
iom det så slog jag också ihjäl nån timme =)

Va en sväng på Birsta förut, handlade lite på Willys och tog en snabbis på Birsta city.
Va tvungen att köpa en ny mascara och jag fick även med mig tre linnen och ett par leggings hem.
Sist jag köpte linnen tog jag storlek small, och dom vart alldeles för stora, satt inte alls bra. Men jag använder dom endå :p Så idag när jag stog och pillade på några linnen som föll mig i smaken, så tänkte jag ta S, eller egentligen L. Men tillslut tänkte jag att skit samma så jag tog XS.
och det är jag så himla glad för! Dom satt så bra =)
Så det vart tre linnen med brottarrygg, ett gult, ett gult o vitt randigt och ett rosa o vitt randigt.
Super fina och super sköna! Jag ääälskar linnen med brottarrygg!
Ska till cubus nån dag framöver och köpa flera färger!
Köpte även ett par svarta pirat leggings!

Hoppas på finväder i morgon nu då!
Jag är tok peppad för i morgon, jag håller på att peppa sönder mig! Haha :p
Jag läääängtar efter mitt vin, och mina goda xider!
Jag vill ha freeeeeedag nuu! :D
Ska ta en vin frukost i morgon.. haha, eller nej, det kändes lite för alkoliserat!

Dock har jag ett problem, jag vet inte vilken färg jag ska ha på nagellacket!
Haha, dagens i-landsproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0