Fetma ångest

Vilken fetma ångest som sköljde över mig, bara sådär liksom.
Svin jobbigt!
Men om 10 min tar jag min propavan, så ska jag sova bort ångesten.
Greys Anatomy börjar ikväll, men jag orkar inte vara vaken.
Få ladda hem det eller nåt...


I förrgår tror jag att det va,
så kom en dagis fröken och ville prata med mig.
Tänkte att Tindra kanske hade gjort nåt eller nåt..
Men hon berättade att Tindra ska börja på "storbarns" avdelningen,
4'e April! Herregud jag höll på att dö när hon sa det!
Min lilla bebis! Inte ska hon byta avd.
På Tindras avd är fröknarna kanon! Jag vill inte att hon ska byta!

Det första Tindra sa när vi kom till bilen, eller sa och sa,
hon utbrast det, "Åhhhh neeeeeeeej mamma! Kommer S också få byta avdelning!? jag vill ju vara med henne!!"
Och jag vet ju faktiskt inte... Men jag hoppas att nån mer kommer få byta, så inte Tindra går över själv..
Men men... Det återsår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0