Hemma

Nu har jag nyss kommit hem.
Det är så tomt, tyst och ensamt.
Hua! Har fet jävla ångest idag, känner mig så extremt jävla fet.
Medicinen är alldes för svag, den hjälper inte längre mot min ångest.
Men sen så "vågar" jag inte ta dom hela tiden.
Fick bara utrskivet 30 tabletter, och då ska jag ta 8st om dagen, egentligen.

Men sen så behöver jag verkligen hämta ut mina andra mediciner.
En till kombinerad ångest/antidepressivt och en ren antideprissiv.
Den jag har hämtat ut är ångest.

Det ger mig också ångest, va fan är det egenetlige,
Man ska väl inte behöva trycka i sig massor med piller för att må bra.
Sammanlagt äter jag, eller ja, ska jag äta 16 piller om dagen.
Det är ju tragiskt.

Nu ska jag spä på min ångest ännu mer och betaöa räkningarna.
Jag hoppas hoppas hoppas, att jag får råd att hämta ut resten av medicinen.

Jag känner mig så hemla ledsen idag, och saken blir ju inte bättre att att jag är själv.

En latte o cigg först =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0