Jävla skit!

Jag är så psykiskt utmattad så det finns inte.
Tänk att det ALLTID ska vara nåt jävla skit!
Jag blir så jävla trött.. Dessutom så undrar man ju vad människor får ut av att gå och snacka en massa skit? Är folk så avundsjuka att dom lägger ner energi på att försöka förstöra för en? Det är ju sinnessjukt.
Men samtidigt har man en liten liten pytteliten tanke om, att det är sant.

Ähh, ska lägga mig nu.
Har lång dag imorgon, ska på skolan sen vägning och KBT, och tillbaka till skolan.
Får se om jag går på förmiddagslektionen, behöver egentligen inte gå på den.
Men jag får se...

Nu ska jag sova, så den här skitdagen tar slut nångång!
Jag va på så sprudlande bra humör idag, men allt vände på en jävla grisblink!
Jävla skit!  

God natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0