Mina Diagnoser

Dagens stora händelse:



Wiieee... nu kan jag hänga hur mycket jag vill på sjukhuset tills Mars nästa år! haha :p


Dessutom det här brödet rekommenderar jag till alla levande varelser!
Det är farligt gott! Man vill bara ha mer och mer.
Tror att jag har tryckt i mig 4 stycken idag..
Jag kan leva på dom!



Det är verkligen farligt gott!


Vägningen idag gick bättre än jag trodde.
Jag stog helt still! Hade varken gått upp eller ner. 
Konstigt tycker jag, eftersom jag känner mig djävulskt fet!
 
Efter vägningen gick jag till Psykologen, fick svara på en massa massa frågor.
Hon fastställde mina diagnoser.
*Anorexia nervosa
*Panikångest
*Generell ångest
Samt att jag brukar ha depressioner.
Dock inte nu!

Första punkten håller jag inte riktigt med om.
Men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0