Så jävla bäst!

Jag är så jävla bäst! Det finns nog ingen bättre än mig!
Det är inte lätt att vara ödmjuk för en som är felfri som jag :p
Jag är bäst bäst bäst!!

Skrev en uppsats på Engelska idag, sa till läraren att det va säkert hur mycket stav och grammatik fel som hellst. Hon beslöt sig för att rätta den på en gång, efteråt tittade hon på mig och frågade vart mina stavfel o det va. Inte ett endaste! Nada! Zero! Noll! Jag är bääääääst!
Hon sa även att det gjorde verkligen inget att jag har varit borta så länge som jag har varit, för jag är så braa!
Kändes skit kul att höra!

Matten gick också kalas bra, hade egentligen prov idag. Men av förklariga själ kunde inte jag ha det, men jag tror jag räknade nästan ett helt kapitel.

Lärarna tyckte det va så roligt att jag va tillbaka.
Ringde en kurator till mig förra veckan och pratade, och frågade om hon skulle informera lärarna om varför jag hade varit borta, och vi kom överrens om att hon skulle maila mina lärare.
Så det känns skönt endå att dom vet varför jag va borta så länge, och varför jag kan vara dödligt trött vissa dagar.

Dock så fick jag fet ångest av allt folk på skolan, jag skakade som ett asplöv.
Första halvan av första lektionen kunde jag inte ens skriva för jag skakade så mycket.
Men det vart bra tillslut =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Cissan:)

2011-03-14 @ 17:10:21
Postat av: Ml

Men vad duktigt du verkar vara. Lycka till med skolan och allt:-)

2011-03-15 @ 11:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0