Uppe med tuppen!

Idag är jag skit trött!
Jag vaknade vid 4 tiden, sen har jag legat och slumrat till lite då och då, fram tills för 10 min sen.
Då gav jag upp! Fattar inte! Och jag är ju svin trött, tog skit lång tid innan jag somnade igår.
Hade så mycket som snurrade i huvudet! Färgade håret gjorde jag med =)

Iaf, ska prata med min kontaktperson idag
om jag kan få nå insomningsgrejs, som jag kan ta när det blir som igår.
Skit jobbigt ju att ligga och vrida och vända sig och aldrig komma till ro och kunna somna.

Nu blir det iaf en cigg sen duschen =)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Hej! Tänkte bara informera dig om att Eric Saade kommer att spela på stadsfesten här i Härnösand fredag den 22 juli! :) Vet inte om du redan visste det men jag vill berätta det iallafall, hoppas du får en bra dag! Kram

2011-03-18 @ 11:29:51
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0