Färbannad!

Jag blir så jävla förbannad!
Det funkar helt plötslit att mobilblogga
Hyffast jävla enerverande...


Nu blir det sängen för mig del, har Nationella prov en Engelska i morgon.
Håll tummr o tår för mig! =)

Bilder fråm dagen och gåtdagen kommer i morgon eller nåt ?=


Idag käns förövrigt fetma rätt hyffsat, vilket jag tyvker är skönt!
Jag tyker om när inte hela dagen går ut till att tänka på mat.

Så hur se en realtovt bra dag ut för mig;
7.45- en baban och ett glas juice
12 - 3-4 plättar, mjöl
17 - två grillade korvar med bröd, Cola Zero

För mig är det här MYCKET, det ger mig dödens ångest.
Men dom vi ha upp mih massa kilon och dom vill att jag ska äta 6ggr per dag.
Never! Säger jag!
Här ska barantas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0