Nervös!

Jag är så spynervös!
Har nationella i Matte imorgon, jag MÅSTE ha godkänt på den, annars får jag inte godkänt i matten överhuvudtaget. Jag känner mig så stressad och har sån panik.
Jag kan ju inte fokusera på nåt, jag kan inte samla tankarna.
Så jag hoppas för allt i världen att det går bra i morgon!

Jag känner mig så himla fet så det finns inte.
Va och lämnade Skruttan hos mamma förut, så jag kan få försöka plugga,
iaf så åt jag en budapestbakelse, som sen morsdag.
Även en tekaka åt jag, på hemvägen svängde jag in på Ica och handlade, "råkade" få med mig Mazariner hem. Jag mulade i mig två stycken när jag kom hem. Fetast i världen!

Det går bra, än så länge, med katterna.
Man märker inte av dom, dom sover o äter alla tre.
Men jag kan tänka mig att jag kommer få fullt upp när dom börjar gå o ha sig.
Men kan vara skönt det också, då har jag nåt att tänka på.
Förövrigt så har jag inte skaffat egen katt, utan det är Älsklings katter =)
Ungarna är förövrigt 5 dagar gammal nu.




Ikväll blir en tidig kväll, så jag är pigg och utvilad i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0