Svimmade

Det har blivit dåligt med uppdatering här.
Men jag har ingen som hellst ork, jag vill bara sova hela tiden,
och jag sover mest hela tiden också.
Tindra har varit hos mamma i veckan, och är det fortfarande.
Jag orkar inget.

Åkte upp till mamma idag efter vägning och KBT'n.
Åt och sen slocknade jag i ett par timmar.
Vaknade och åkte hem.

Känner mig fetast, så jag trotsade min trötthet och släpade ut mig på en promenad.
Höll på att svimma. Så jag gick hem till Johan och hinkade i mig en massa vatten.
Sen vart det en grej, och jag vart så jävla arg så jag gick.
Gick ännu fortare och trotsade svetten och svimmningskänslan.

När jag kom hem slängde jag av mig skorna,
och i nästa stund låg jag som en räka på golvet.
Jag antar att jag svimmade.

Nu ska jag försöka hitta ork till att tvätta håret, sen ska jag lägga mig.
Måste försöka komma upp till skolan i morgon, har ju bara två veckor kvar.

En liten tråkig update blev det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0